poniedziałek, 23 marca 2015

Moje top #10 - Pary z anime

Cześć! Po pierwsze chciałabym przeprosić za brak aktywności, ale brakowało mi czasu, ochoty i weny. Post o SAO jest w trakcie pisania, więc możliwe że pojawi się niedługo więcej postów. Jest poniedziałek (wiem, że topki miały być w niedziele, ale nie bardzo miałam wenę), więc czas najwyższy na top #10. Dzisiaj pod lupę wezmę pary z anime. Będą to osoby, które są pełnoprawnymi parami, ale także takimi pseudo-parami (trudno to wytłumaczyć). Więc bez zbędnego gadania - zaczynajmy ranking!
#10 - Misaki x Usui - Kaichou wa Maid-sama!
Byli dość uroczy, ale wnerwiający. Usui się wywyższał, zgrywał ideał i takie tam, a Misaki była wnerwiająca - bez konkretnego powodu. Tak po prostu. Jako parka byli do przeżycia, dlatego umieszczam ich w rankingu. Po prostu przesłodzona, wyidealizowana i zabawna parka, nic poza tym.
#9 - Yuuko x Teiichi - Tasogare Otome x Amnesia
Byli parką, którą pomimo iż polubiłam, nie poczułam do nich jakiejś szczególniej sympatii. Pomimo to nie irytowali mnie jakoś szczególnie, właściwie w ogóle mnie nie irytowali. Ale byli nieciekawi. Historia jakoś opuściła ich romans, żeby skupić się na samej Yuuko. Za to Teiichi skupiał się nie wiadomo na czym, a konkretną uwagę na Yuuko zwrócił dopiero, gdy straciła pamięć. 
#8 - Rikka x Yuuta - Chuunibyou demo Koi ga Shitai!  


Byli bardzo fajną parką, i gdyby nie szybki przebieg wydarzeń - na początku nie bardzo się lubili, a nagle stali się parą - byliby z pewnością wyżej. Pomimo to są definitywnie jedną z najbardziej uroczych parek. Rikka, która zdawała się być idiotką, ale tak na prawdę miała własny cel i Yuuta, który w dość dziwny sposób jej pomagał to świetne zestawienie, niestety jest wiele lepszych, przez co są dość nisko.
#7 - Saito x Louise - Zero no Tsukaima 
Wspaniała, przeurocza, zwariowana i zabawna parka. Gdyby nie to, że Saito cholernie irytował mnie tym, że nadmiernie patrzył na inne, a Louise była cholernie agresywna, byliby strasznie wysoko. Mimo to powody, dla których są tak nisko z jednej strony nadają temu wszystkiemu sensu i humoru. Uwielbiam ich, pomimo że są zupełnie różniącą się parką. 
#6 - Yuzuru x Kanade - Angel Beats
Milutka parka, niestety dość niejasno przedstawiona. Końcówka rozbijająca serce sprawiła, że ta parka w pewnym stopniu zamieszkała w jednym z jego fragmentów, i jakoś nie chce wyjść. Gdyby przedstawiono ich dokładniej, byliby sporo wyżej. Nie umiem o nich więcej powiedzieć - ich historia zdołowała mnie tak bardzo, że ich pokochałam. Wiem, że to dziwne, ale prawdziwe.
#5 -Yui x Hinata - Angel Beats
Kolejna parka z Angel Beats. Pomimo, iż ich historia jest strasznie szybka i nieprzewidziana, to jest cholernie wzruszająca i urocza. Trochę głupio umieszczać mi tak poboczną parkę tak wysoko, ale w kategorii uroczych parek oni przebijają się poza kontinuum czasowe. Nie wiadomo, czy później spotkali się, zakochali i zostali razem na zawsze, jak to planował Hinata, ale mam nadzieje, że żyli długo i szczęśliwie.
#4 - Minene x Nishijima - Mirai Nikki
Bez wątpienia ich uwielbiam. Szczególnie ich życie w bodajże 3 świecie, kiedy to mają dziecko i żyją sobie szczęśliwie. Dodatkowo byli strasznie zabawną parą, element ich miłości był chyba najzabawniejszy z całego anime (oczywiście chodzi mi o moment wyznania miłości, a nie o moment śmierci Nishijimy, bo nie wiem jaką musiałabym być sadystką). Swoją drogą nigdy bym nie powiedziała, że Minene ma 18 lat, a Nishijima jest od niej o 2 lata starszy. Ale to tak na marginesie. 
No i nadszedł czas na podium. Nie jestem w stanie powiedzieć nic więcej. Po prostu ostatnia trójka jest poniżej, więc zapraszam. 
#3 - Kirito x Asuna - Sword Art Online

Szczerze nie są najlepszą parką w historii. Ich historia miłości była strasznie szybka, ale mimo to jest w nich coś, co skłania mnie do umieszczenia ich tutaj. Na prawdę bardzo się kochali - jedno oddałoby życie za drugiego. I to mi się w nich podobało. No i to chyba na tyle, bardzo fajna i urocza parka. 
#2 - Yuno x Yukiteru - Mirai Nikki

Ostatnio, gdy robiłam ranking o chłopakach opisywałam Yukkiego dużo gorzej, niż opisałabym go dzisiaj, ponieważ pozwoliłam sobie w tym czasie obejrzeć Mirai Nikki po raz 2. Jednak uwielbiam Yukiteru i Yuno. Jedynie Yuno strasznie mnie wnerwiła zamykając Yukiego w tym centrum dowodzenia, ale poza tym jest świetna. Zakończenie serii i odcinka OVA (tym bardziej zakończenie tego drugiego) to coś, co zagnieździło ich w moim sercu na dobre. Aż mam ochotę pooglądać gwiazdy. 
No i tak przechodzimy do 1 miejsca. Bez zbędnego gadania, oto parka nr. 1!
#1 - Ryuuji x Taiga - Toradora
No i mamy zwycięzców! Jak dla mnie Taiga i Ryuuji to parka idealna
- od samego początku aż po koniec serii rozkochiwali mnie w sobie coraz bardziej. Gdybym nie umieściła ich na 1 miejscu, miałabym wyrzuty sumienia. Po prostu są najlepsi z najlepszych. I uroczy jak cholera.
Wychodzi na to, że to koniec rankingu. Podobnie jak w przypadku poprzedniego robienie go zajęło mi około 2 godziny. Dziękuję, że przeczytaliście ten post i mam nadzieje, że polubicie bloga!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz