sobota, 14 marca 2015

Trochę o mnie i o blogu. [FAQ]


1. Kim w ogóle jestem? (trochę o mnie)


Nazywam się Ola, powszechnie nazywana jestem Mops (tak, ta rasa psa), jednakże skoro prowadzę bloga o anime zdecydowałam się nazwać go bardziej kawaii-japońsko, więc zdecydowałam nazwać się Mopsuna (możliwe, że skojarzycie moją ksywkę z jedną postacią [której jakoś specjalnie nie uwielbiam, ale kocham jej imię]). Mój wiek pozostawię w tajemnicy, bo ludzie bardzo lubią pochopnie oceniać innych właśnie po nim. Interesuję się głównie j. polskim - bardzo lubię pisać wszelkiej maści opowiadania, opinie, książki... Właściwie wszystko (nietrudno domyślić się, że to był jeden z powodów, dla których założyłam bloga). Poza tym dość dużo śpiewam i naśladuję głosy (w przyszłości planuję udać się na studia aktorskie i rozpocząć karierę jako lektor, tzn. "dubbingowiec"), a także lubię porysować czy porobić zdjęcia. Gram też w lola, a właściwie grałam, bo teraz mam przerwę która zapewne potrwa dość długo, na chwilę obecną próbuję swoich sił w Aionie. Jeżeli chodzi o to, co lubię oglądać, to chyba na pierwszy rzut oka można zauważyć, że uwielbiam anime. Właściwie oglądam same animacje i gameplaye z gier fabularnych (uwielbiam the walking dead) - niezbyt lubię filmy. Tak po prostu. Nie wiem, co więcej mogłabym o sobie powiedzieć, więc jeśli jesteście ciekawi - możecie pisać do mnie na facebooku - akceptuję każdego i odpisuję każdemu (znaczy powinnam, ale nic nie obiecuję).


2. Jak wyglądam? (czyli jeszcze więcej o mnie)


Jestem niska - mam 160 cm wzrostu i obawiam się, że sporo więcej nie urosnę. Jestem kształtna - nie jestem w stanie stwierdzić, że jestem chuda lub szczupła, ale też nie jestem gruba.. W każdym razie nie wygląda to źle. Mam krótkawe, rude (lub rudawe, bo gdy piszę ten post jestem ruda, ale jutro farbuję się, więc... Więc.) włosy, dość napuszone i z grzywką na bok. Typowy gimbo-zjeb. 


3. Ulubione serie i filmy? (czyli coś o moim guście)


Nie chcę w 1 poście zdradzać swoich opinii, ale 1 miejsce ma u mnie Another, czyli moje pseudo-pierwsze (bo obejrzane zaraz po corpse party) anime. Kilka milimetrów za nim swoje miejsce ma SAO (Sword Art Online, dla tych mniej obeznanych), które wręcz kocham (chociaż przez ten fakt musiałam i nadal muszę przyjmować sporo hejtów na klatę). Uwielbiam wszelkiej maści romanse lub chociaż anime, w których widać chemię pomiędzy głównymi bohaterami. Co do ulubionych filmów - wcześciej wspomniałam, że nie oglądam filmów, a animacje... Czyli tak - oglądam bajki, głównie Disneya. Do moich ulubionych należą Zaplątani, Anastazja (wiem, nie jest Disneya) oraz Piękna i Bestia. Ale to nie blog o bajkach Disneyach, więc koniec tematu.


4. O czym jest blog i jak będzie prowadzony? (czyli - idzie się domyślić - informacje o blogu)


Na blogu będę zamieszczać opinie i informacje na temat obejrzanych przeze mnie serii - czyli gdy obejrzę jakąś, w miarę możliwości wstawię o niej (dość długi) wpis. O każdym sezonie będę pisać osobno, więc jeśli dana seria ma 2 sezony to najpierw pojawi się post opisujący 1 sezon, a później ten z informacjami o 2. Dodatkowo raz w tygodniu (zazwyczaj w niedzielę) pojawi się jakieś moje top 10. Nie zaprzeczam, że będą pojawiać się też inne posty.
To chyba na tyle, więc łapcie moje zdjęcie i mam nadzieje, że spodoba wam się blog. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz